شناسهٔ خبر: 93258 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در راه و شهرسازی زنجان

بیات منش - زنجان - روابط عمومی.jpg در مراسمی که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد، مسعود بیات منش مدیر این اداره کل، روابط عمومی را آیینه تمام نمای فعالیت ها و عملکرد اداره، به ویژه طرح اقدام ملی مسکن عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان)، در مراسمی که به مناسبت ۲۷اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در اتاق جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد، مسعود بیات منش مدیر این اداره کل، روابط عمومی را آیینه تمام نمای فعالیت ها و عملکرد اداره، به ویژه طرح اقدام ملی مسکن عنوان کرد.

وی افزود: بدون بازتاب مناسب و شفاف فعالیت ها و عملکرد اداره، غبار فراموشی و خاموشی روی آن را گرفته و تلاش مجموعه‌ها کم‌رنگ و بی اثر خواهد بود که همین نکته رسالت سنگین حوزه ارتباطات و روابط عمومی را بیان می کند.

رئیس شورای هماهنگی حمل و نقل استان به اقدامات بزرگی که در طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان، ازجمله تعیین تکلیف ۹۶ درصدی متقاضیان این طرح و اختصاص زمین آنها، اتفاق افتاده است اشاره کرد و گفت: از مواردی که اداره ارتباطات و اطلاع رسانی باید برای نمایاندن آن و ارایه عملکرد اداره تلاش کند، حوزه طرح اقدام ملی مسکن است که با توجه به حساسیت متقاضیان، می بایست گزارش پیشرفت آن به صورت متمرکز و از کانال ارتباطی پیش بینی شده برای همین منظور و با تکیه بر توان و ظرفیت بخش های خصوصی به کار گزفته شده در این امر به ویژه کارگزار ارایه گردد.

در این مراسم، بیات منش به اطلاع رسانی متمرکز گزارش‌ پیشرفت پروژه های طرح اقدام ملی مسکن از کانال ارتباطی پیش بینی شده برای این منظور با تکیه بر توان و ظرفیت کارگزارهای این طرح تاکید کرد.

در پایان این مراسم از امیر رسولی، سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به خاطر تلاش‌های موثر در این حوزه با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر به عمل آمد.