شناسهٔ خبر: 93271 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد:

لزوم شناسایی نقاط ضعف و قوت سند راهبردی هیات گزینش با یک ارزیابی عملکرد زمان‌بندی شده/ اهمیت توجه به تحول در حوزه مدیریت در راستای کمک به مجموعه

برنامه دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اجرایی شدن سند راهبردی این هیات از اول سال ۱۴۰۰ گفت: تدوین و اجرایی شدن این سند در آغاز راه است و باید با ارزیابی عملکرد نقاط ضعف و قوت این برنامه را شناسایی و در صدد تقویت آن باشیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نعمت الله ترکی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در دوازدهمین جلسه این هیات که در سازمان نقشه برداری کشور برگزار شد با بیان اینکه مهمترین رویکرد در گزینش، استخدام نیروی انسانی کار آمد است، اظهار کرد: اگر در بحث مدیریت نیروی انسانی کارآمد در هر سازمان بکوشیم، یک مثلث نیروی انسانی تشکیل می‌شود که در راس آن شایسته گزینی افراد است.

ترکی با تقدیر از اقدامات جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده سازمان اداری و استخدامی در هیات مرکزی گزینش و رئیس سازمان نقشه برداری کشور گفت: ایجاد تحول در حوزه مدیریت و تقویت نیروی انسانی در راستای کمک رسانی به مجموعه یکی از نکاتی است که باید به آن توجه شود. خوشبختانه با عنایت به اقدامات شایسته آقای جعفرزاده در عرصه مدیریت سازمان نقشه‌برداری این امر به انجام رسیده است.

همچنین در این نشست سیدمحمدرضا هاشمی‌نیا مدیر کل هیات مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی با تشریح اقدامات هسته‌های گزینش تابعه وزارتخانه در راستای اجرای سند راهبردی هیات مرکزی و تدوین اسناد داخلی زیر مجموعه گفت: این سند یک برنامه راه است که با راهبری‌های کارشناسانه متخصصین امور تا امروز به بهترین شکل ممکن پیش رفته است.

هاشمی‌نیا افزود: امروز با توجه به اصلاحاتی که در هیات مرکزی و هسته‌های تابعه وزارتخانه در راستای چابک سازی سیستم انجام گرفته، تمام دغدغه ما در انجام امورات داوطلبین بر اساس قانون با سرعت و دقت کافی است.

در پایان این نشست افشاری، معاون هیات مرکزی گزینش گزارشی از سامانه جامع گزینش و اقدامات و نیازهای این سامانه ارایه کرد.