شناسهٔ خبر: 93284 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار اردبیل:

ظرفیت تخت‌های بیمارستانی اردبیل دو برابر می‌شود / ساخت بیمارستان نجف زاده اردبیل با ظرفیت ۵۰۰ تخت در حال اجرا است

بازدید فرماندار اردبیل فرماندار اردبیل گفت: بیمارستان نجف زاده اردبیل با ظرفیت ۵۰۰ تخت و با هزینه اولیه ۱۰میلیارد تومان در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیل در بازدید از پروژه‌ بیمارستان۵۰۰ تختخوابی مرحوم نجف زاده اردبیل که با همراهی معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی اردبیل انجام شد از اخذ مجوز راه اندازی بیمارستان هزار تخت خوابی در شهر اردبیل خبر داد و اظهار داشت: عملیات اجرایی این بیمارستان نیز بزودی شروع می‌شود و با بهره برداری از پروژه‌های بیمارستانی ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در شهرستان اردبیل دو برابر می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر بیمارستان نجف زاده اردبیل با ظرفیت ۵۰۰ تخت و با هزینه اولیه ۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

فرماندار اردبیل افزود: عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی در شهرستان اردبیل نیز توسط بخش خصوصی شروع شده است.

امامی یگانه تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت تخت‌های بیمارستانی اردبیل هزار و ۶۰۰ تخت بوده که با بهره برداری از این سه پروژه در آینده هزار و۶۰۰ تخت نیز به ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های شهرستان اضافه شده و ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در اردبیل دو برابر می‌شود.

علی یوسف زاده معاون مهندسی وساخت راه و شهرسازی استان اردبیل در این بازدید گفت: بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی مرحوم نجف زاده اردبیل در دو بخش ساختمان اعصاب و روان و ساختمان اصلی احداث می گردد.

یوسف زاده افزود: فونداسیون بخش اعصاب و روان در حال اجراست و عملیات تحکیم بستر در ساختمان اصلی برای شروع فونداسیون در حال انجام است.

وی اضافه کرد: همچنین مراحل ساخت اسکلت همزمان با اجرای فونداسیون شروع شده است.