شناسهٔ خبر: 93328 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد؛

آغاز ثبت نام نامزدهای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس

73867.jpg رئیس هیئت اجرایی نهمین انتخابات اعضای میئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس گفت: در این استان همزمان با سایر استان های کشور در حال برنامه ریزی و اجرایی نمودن فرآیند این انتخابات هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، امیر فلاح نیا رئیس هیئت اجرایی نهمین انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس گفت: هیئتهای نظارت و اجرایی این انتخابات تشکیل شده و جلسات آن برای فراهم نمودن مقدمات انتخابات بطور منظم با حضور اعضای این هیئت تشکیل می شود.

فلاح نیا ادامه داد: بر اساس جدول زمان بندی ضمیمه انتخابات، از روز شنبه اول خردادماه ثبت نام نامزدهای عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس شروع و تا ۳۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تاریخ برگزاری این انتخابات در آخرین هفته شهریور ماه و یا اولین جمعه مهرماه خواهد بود که تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 رئیس هیئت اجرایی نهمین انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس همچنین گفت: از تمامی اعضای واجد شرایط که علاقه مند در این انتخابات به عنوان نامزد هیئت مدیره هستند درخواست می شود مسئولیت پذیری خود را در این انتخابات به عرصه عمل درآورده تا در آینده شاهد تصمیمات مهم در جهت ارتقای سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و تامین منافع عمومی باشیم.

لازم به ذکر است شرایط انتخاب شوندگان اعضای هیئت مدیره در سایت سازمان نظام مهندسی فارس www.fceo.ir منعکس شده است و محل ثبت نام نیز دبیر خانه مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان در اداره کل راه و شهرسازی فارس واقع در بلوار ستارخان است.