شناسهٔ خبر: 93330 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان صورت گرفت؛

برگزاری ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی

ملاقات مردمی راه و شهرسازی خراسان شمالی این هفته ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با شهروندان به منظور رسیدگی به مشکلات و مسائل مدنظر آنها با حفظ پروتکل های بهداشتی در اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، این هفته ملاقات مردمی و چهره به چهره مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با شهروندان به منظور رسیدگی به مشکلات و مسائل مدنظر آنها با حفظ پروتکل های بهداشتی در اداره کل برگزار شد.

بنابر این گزارش؛ در برنامه ملاقات مردمی این هفته، تعداد ۷ نفر از شهروندان، مسائل، مشکلات و درخواست های خود در حوزه های املاک و حقوقی، مسکن و ساختمان، شهرسازی و معماری در حضور مدیر کل مطرح کردند و با توجه به موضوعات و درخواست های مردم، دستورات لازم برای پیگیری و رسیدگی به مسئولین مربوطه صادر کرد.

لازم به ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل به صورت هفتگی و مستمر در روزهای پنجشنبه برگزار می شود و شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی و یا با شماره های ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۷۶ و ۰۵۸۳۲۲۹۷۴۴۶ درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.