شناسهٔ خبر: 93356 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

آغاز عملیات ساخت ۳۵۰۰ واحد ثبت‌نامی اقدام ملی مسکن در بهارستان/بوستان دوستی بهره برداری شد

افتتاح عملیات اجرایی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد ثبت‌نامی مسکن اقدام ملی با همت شرکت عمران بهارستان با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عملیات اجرایی ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید بهارستان با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، عباس رضایی استاندار اصفهان، حبیب‌الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت شهرهای جدید، علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمدرضا احمدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان و دیگر مسئولان آغاز شد.

این پروژه با اعتباری دوهزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی و با همکاری مجری پروژه ‌های ساختمانی کوزو پارس آغاز به کار کرد.
گفتنی است آورده دولت در این پروژه تنها زمین بوده است و ریالی برای ساخت آن از اعتبارات دولتی هزینه نخواهد شد و به گونه‌ای میتوان گفت که این پروژه مردم ساز است.

همچنین در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهر جدید بهارستان بوستان دوستی بهارستان با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال ودر مساحت ۳۷ هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

گفتنی است برای این پروژه چهار هزار و ۵۰۰ متر جدول استفاده شده و ۱۳ هزار و ۲۰۰ متر از مساحت این پروژه برای پیاده روی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

این بوستان دارای ۲۱۰ پایه روشنایی است و ۱۵ هزار متر مکعب خاک ریزی، دوهزار متر مکعب بتن ریزی، یک هزار و ۴۰۰ متر فضای بازی برای کودکان و یک هزار و ۳۰۰ متر زمین برای اسکیت در این پروژه دیده شده است.
افتتاح میدان امام علی (ع) شهر جدید بهارستان نیز با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و مساحت ۲۵ هزار و ۸۰۰ متر از دیگر پروژه های بهره برداری شده امروز در شهر جدید بهارستان بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، این پروژه نیز دارای ۱۱ هزار متر پیاده رو، ۱۱ هزار متر مربع فضای سبز و ۵۸۳ متر آبنما است.

۳۴۴ پایه روشنایی برای میدان امام علی (ع) استفاده شده و برای بهره برداری از آن یکهزار و ۷۰۰ متر مکعب بتن ریزی شده و دوهزار و ۷۴۰ متر در این پروژه جدول کاری صورت گرفته است.