شناسهٔ خبر: 93369 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای اردیبهشت ماه امسال در حال اجراست؛

انجام طرح راهداری محوری در جاده های استان همدان

مسعود رستمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال طرح راهداری محوری در جاده های استان در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(همدان)، مسعود رستمی اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال در قالب طرح راهداری محوری شانه سازی، تسطیح حریم و تعدیل شیب شیروانی، اصلاح پیچ، ترانشه برداری، تعریض راه، اصلاح تقاطع و دوربرگردان، تنقیه پل و غیره در محور‌های استان همدان انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر فعالیت ۲۳ گروه در طرح راهداری محوری، بطور همزمان عملیات نصب حفاظ میانی(نیوجرسی) در محور‌های همدان-کرمانشاه، نهاوند- کنگاور، ویان-کبودرآهنگ و رزن-درگزین در حال اجرا است.

معاون راهداری استان بیان کرد: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور‌های همدان- بیجار و سولان- امامزاده محسن آغاز شده، که با برنامه ریزی‌های انجام شده به تدریج در سایر محور‌های استان نیز آغاز خواهد شد و تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

رستمی ادامه داد: دو گروه برای خط کشی راه‌ها و دو گروه نیز برای تعمیر و نصب گادریل در محور‌های استان تعریف شده است که هم اکنون مشغول ساماندهی محور‌های استان هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به ارتقای ایمنی راه‌های استان یادآور شد: عملیات نصب و توسعه سیستم روشنایی نقطه‌ای و طولی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و در همین زمینه در محور‌های همدان-تهران، همدان-کرمانشاه، تویسرکان-اشتران و ویان-کبودرآهنگ این عملیات در حال انجام است.