شناسهٔ خبر: 93525 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد:

تامین بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار زمین توسط سازمان ملی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن

احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اینکه پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن پیشرفت مناسبی دارد اراضی تامین شده برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن را از سوی سازمان بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار برشمرد.

احمد اصغری‌مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و وظایفی که سازمان دراین باره برعهده دارد به ارایه توضیح پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در کل کشور در اقدام ملی مسکن یک میلیون و ۴۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۱۹۵ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند و ۱۲۵ هزار نفر نیز واریز وجه داشتند. به اندازه افرادی که وجه واریز کردند و متقاضیان موثر شناخته می‌شوند و سازمان ملی زمین و مسکن در قبال آن‌ها متعهد به تامین زمین است، زمین تامین شده است.

مهرآبادی افزود: تعهد سازمان برای تامین زمین متقاضیان موثر به غیر از ۲ هزار واحد برای مابقی انجام شده است و در تلاش هستیم تا زمین این ۲ هزار واحد نیز تامین شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تاکنون بیش از  ۲ هزار و ۹۰۰ هکتار زمین از سوی سازمان ملی زمین و مسکن به منظور اجرای طرح اقدام ملی مسکن تامین شده است، تصریح کرد: کار در اغلب پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است و اغلب پروژه‌ها از پیشرفت مناسبی برخوردار است.