شناسهٔ خبر: 93551 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ایمن سازی؛

تقاطع قره ضیاءالدین ساماندهی می شود

اجرای عملیات روکش آسفالت محور سراوان - خاش رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره از اجرای طرح ساماندهی و ایمن سازی تقاطع قره ضیاءالدین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره در خصوص ساماندهی و ایمن سازی تقاطع قره ضیاءالدین گفت: این طرح در حال حاضر از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و با مبلغ قرارداد ۱۰۷ میلیارد ریال به مدت ۱۲ ماه عملیاتی می شود.

حسینی ادامه داد: این پروژه در راستای ایمن سازی و حذف نقاط پر حادثه در دست اقدام بوده و امید است با اجرای آن شاهد افزایش ایمنی ترددهای جاده ای و کاهش تصادفات و از سوی دیگر ساماندهی و زیباسازی در این نقطه از محورهای ارتباطی شمال استان باشیم.

وی اذعان داشت: تعریض و بهسازی تقاطع قره ضیاءالدین به منظور روان‌سازی ترافیک، ارتقای کیفی خدمات جاده‌ای و به تبع آن افزایش ظرفیت ترافیک انجام یافته است.

حسینی در خصوص حجم عملیات انجام یافته گفت: اجرای راکفیلد ۱۰۰۰ متر مکعب، خاکریزی ۱۲۰۰ متر مکعب و خاکبرداری ۵۰۰۰ متر مکعب و تاکنون هزینه ای افزون بر ۲۳ میلیارد ریال عملیاتی شده است.