شناسهٔ خبر: 93558 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر:

بیش از ۲۱ هزار واحد مسکن مهر اردیبهشت افتتاح شد/تلاش برای اتمام ۳۸ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر تا قبل از پایان دولت دوازدهم

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از افتتاح بیش از ۲۱ هزار واحد مسکن مهر در اردیبهشت خبر داد و تاکید کرد: تلاش می‌شود ۳۸ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده تا پایان دولت تکمیل شود.

احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با بیان اینکه تلاش می‌شود تا ۳۸ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر تا پایان دولت به اتمام برسد، گفت: با تلاش‌های انجام شده در اردیبهشت امسال ۲۱ هزار ۷۵ واحد مسکن مهر  در کل کشور افتتاح شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه واحدهای باقیمانده مسکن مهر عمدتا در مرحله نازک‌کاری و نصب تاسیسات هستند بر تلاش دولت برای اتمام مسکن مهر در روزهای باقیمانده تا پایان دولت دوازدهم تاکید کرد.

پیش‌تر نیز محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود که واحدهای باقیمانده مسکن مهر تا پایان دولت به اتمام می‌رسد و پرونده مسکن مهر بسته می‌شود.