شناسهٔ خبر: 93668 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی انجام شد؛ 

سفر یک روزه مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان نجف آباد

بازدید ونشست شهرستان نجف اباد اصفهان روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان نجف‌آباد با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان، فرماندار نجف‌آباد و تنی چند از مسئولان این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، در ادامه سفرهای یکروزه علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان های تابعه، وی به همراه معاونان این اداره کل به شهرستان نجف‌آباد عزیمت و از نزدیک روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.  

در حاشیه این سفر و در طی جلسه ای که با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولان ذیربط شهرستان نجف‌آباد انجام شد طرح‌ها و پروژه‌های راه و شهرسازی در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و جهت تسریع در روند اجرای آنها و رفع موانع تدابیری اتخاذ شد.  

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: از مسئله تقویت زمینه‌های تعامل میان دستگاه ها نباید غافل شد چرا که در صورتی می‌توان موانع اجرایی طرح‌های یک شهرستان را مرتفع و بر مشکلات فائق آمد که تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تعامل، همدلی و هماهنگی خوبی باشند.   

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای بهسازی بافت‌های ناکارآمد شهری از مهمترین طرح‌های این اداره‌کل در حوزه بازآفرینی شهری است، اعتبار مورد نیاز جهت بازآفرینی محله‌های هدف و پروژه های مصوب این شهرستان را مورد بررسی قرار داد و از معاونین این اداره کل خواست تا مبحث جذب اعتبارات لازم را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.  

قاری‌قرآن با اشاره به کثرت مباحث مورد طرح در جلسات کمیته کارشناسی و کمیسیون ماده ۵ گفت: مبحث طرح‌های تفصیلی شهرستان نجف آباد نیاز به تعداد جلسات کارشناسی بیشتری دارد و می بایست در برگزاری این جلسات تسریع شود.  

وی به برنامه‌ريزی و تلاش مضاعف برای سرعت بخشیدن در روند اجرايي پروژه ها تاکید کرد و اذعان داشت: همت و غيرت به همراه تلاش و كوشش تمامی دست‌اندركاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.