شناسهٔ خبر: 93806 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آینده ای نزدیک انجام می شود؛

عملیات احداث پل دوم بر روی رودخانه جگین(هرمزگان)

راهسازی کردستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان بشاگرد از آغاز عملیات احداث پل دوم بر روی رودخانه جگین در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(هرمزگان)، یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان بشاگرد اظهار داشت: توسعه زیرساخت های جاده ای، یکی از الزامات مهم رشد اقتصادی و افزایش رفاه عمومی به شمار می رود از این رو گسترش محورهای مواصلاتی بشاگرد همواره مورد توجه این اداره کل  قرار داشته است.

وی با اشاره به مشکلات اجرای پروژه های راهسازی در انتقال ماشین آلات و مصالح افزود: با وجود شرایط سخت و سخت گذر بودن محورهای کوهستانی منطقه، خاکبرداری و بازگشایی مسیرهای مذکور طبق نقشه های مصوب و استاندارد انجام شده است.

عابدینی ادامه داد: حوزه راهسازی در بشاگرد نسبت به گذشته متحول شده است و همکاران ما به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا بهره برداری از پروژه های این منطقه تسریع یابد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: پیمانکار جدید پل دوم بر روی رودخانه جگین در روستای دهوست مشخص شده و کار احداث این پل به زودی آغاز خواهد شد. وی با اعلام اینکه محور زیر کوه و پشت کوه در آینده خیلی نزدیک به هم متصل خواهند شد خاطر نشان کرد: با این اقدام مشکل ارتباطی این حوزه حل خواهد شد و ضمن ایجاد امکان بهره مندی از قابلیت های ترانزیت و حمل ونقل، فرصت های ارزنده ای جهت توسعه اقتصادی و اجتماعي فراهم خواهد شد.