شناسهٔ خبر: 93808 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنیاد مسکن همدان خبر داد:

۹۰میلیاردتومان تسهیلات بلاعوض به اجرای مسکن محرومان همدان اختصاص یافت/یک‌هزار و ۸۶۴ واحد مسکن محرومان همدان در آستانه بهره‌برداری

مسکن محرومان مدیرکل بنیاد مسکن همدان ضمن اعلام روند تکمیل احداث مسکن محرومان استان از تخصیص ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض و پرداخت بیش از ۴۸ میلیارد به واجدان شرایط خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن ظفری مدیرکل بنیاد مسکن همدان، مجموعه فعالیت‌های انجام شده توسط آن بنیاد را در احداث مسکن محرومان استان اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن همدان با بیان این مطلب که سهمیه استان برای احداث مسکن محرومان ۳ هزار واحد است، گفت: طبق تازه‌ترین آمار، ۳ هزار و ۳۴۰ پرونده تاکنون تشکیل شده و پروانه ساختمانی ۲ هزار و ۹۸۲ واحد نیز صادر شده است.

ظفری افزود: بنیاد ۲ هزار و ۹۴۳ نفر را برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی کرده که بانک‌های عامل تاکنون با ۲ هزار و ۷۶۴ واحد برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کردند.

وی روند احداث مسکن محرومان استان را بدین شرح توضیح داد: پی‌کنی ۲ هزار و ۶۶۷ واحد، فوندانسیون ۲ هزار و ۶۳۱ واحد، اسکلت ۲ هزار و ۵۱۲ واحد، سقف ۲ هزار و ۴۴۷ واحد، نازک‌کاری یک‌هزار و ۸۶۴ واحد انجام شده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن همدان مجموع بلاعوض تخصیصی را برای اجرای مسکن محرومان استان ۹۰ میلیاردتومان برشمرد و از پرداخت ۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از بلاعوض تخصیص یافته به واجدان شرایط این طرح خبر داد.