شناسهٔ خبر: 93809 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

افتتاح رسمی بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی لنگرود توسط سازمان مجری به زودی

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن اعلام این مطلب که بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی شهیدحسین‌‌پور لنگرود به بهره‌برداری رسیده و در حال ارایه خدمات به بیماران است از افتتاح بیمارستان در روزهای آتی خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی که امروز ۱۰ خرداد به منظور بازدید از بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی شهید حسین‌‌پور لنگرود به استان گیلان سفر کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به ارایه جزییاتی از  بیمارستانی که توسط سازمان مجری احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است و به زودی افتتاح رسمی خواهد شد، پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید خود از بیمارستان شهید حسین‌‌پور با اشاره به  اینکه این بیمارستان به بهره برداری رسیده و در حال ارایه خدمات به بیماران است، گفت: بیمارستان لنگرود افتتاح رسمی نشده است که به زودی افتتاح رسمی خواهد شد. در عین حال بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی شهید حسین‌‌پور لنگرود با تلاش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، بیمارستان ۱۳۳ تختخوابی شهید حسین‌‌پور لنگرود دارای درمانگاه، اورژانس، تصویربرداری، فیزیوتراپی، بخش‌های داخلی، جراحی، کودکان، زنان و زایمان،و نوزادان است.

نبیان تاکید کرد: بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود بر اساس استانداردهای لازم احداث شده و از جمله بیمارستان‌هایی است که در زمان بحران و حوادث طبیعی آمادگی ارایه خدمات به بیماران را دارد.

گفتنی است، بیمارستان لنگرود در ارایه خدمات به بیماران کرونایی نقش مهمی ایفا کرده و از جمله بیمارستان‌هایی است که در دولت تدبیر وامید احداث شده است. مساحت زیربنای بیمارستان ۱۱ هزار و ۴۴۳ مترمربع و مساحت سایت بیمارستانی نیز ۴۵ هزار و ۱۷۹ مترمربع است. بیمارستان در سه طبقه احداث شده است.