شناسهٔ خبر: 93810 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تا پایان امسال انجام خواهد شد؛

ساخت هفتمین پاسگاه پلیس راه چهارمحال و بختیاری در محور بروجن- لردگان

ساخت مسکن معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به احداث پاسگاه پلیس راه بروجن- لردگان تا پایان امسال گفت: با بهره برداری از این پاسگاه تعداد پاسگاههای پلیس راه موجود در استان به ۷ پاسگاه می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، مجید خلیلی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به احداث پاسگاه پلیس راه بروجن- لردگان تا پایان امسال گفت: با بهره برداری از این پاسگاه تعداد پاسگاه های پلیس راه موجود در استان به ۷ پاسگاه می رسد.

خلیلی افزود: با توجه به اینکه محور شهرکرد- بروجن- لردگان یکی از مهمترین محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود که فلات مرکزی را به استان های جنوبی متصل می کند و همچنین این محور با بیش از ۳۰ هزار تردد در شبانه روز، یکی از پر تردد ترین محورهای استان می باشد و برای بالا بردن ایمنی و ساماندهی کامل محور باعث شد که عملیات احداث ساختمان پاسگاه پلیس راه بروجن- لردگان در دستور کار اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

وی ادامه داد: این ساختمان در زمینی به مساحت  ۳۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۵۹۳ متر ساختمان احداث می شود، اعتبار هزینه شده این پروژه تا کنون مبلغ ۳۰ میلیارد ریال بوده و برای تکمیل این طرح نیاز به ۵۲ میلیارد ریال اعتبار دیگر است.

خلیلی در پایان اظهار کرد: این طرح از سال ۱۳۹۷ شروع شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر دارای ۶ پاسگاه پلیس راه در محورهای شهرکرد- اصفهان (فرخشهر)، سامان- تیران (سامان)، بروجن- شهرضا ( نقنه)، لردگان- رامهرمز (گوشکی)، ناغان- ایذه (ناغان)، پلیس راه منظریه (قرارگاه منظریه) است که با احداث ساختمان جدید تعداد پاسگاه های پلیس راه استان به هفت پاسگاه خواهد رسید.