شناسهٔ خبر: 93825 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

ارتقای کیفیت ساخت و سازها در گرو گسترش خدمات آزمایشگاهی

آزمایشگاه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان با بیان اینکه بهره‌گیری از خدمات آزمایشگاهی باید سرمایه‌گذاری در بلندمدت تلقی شود، اظهار داشت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان یک مجموعه با توان علمی بالا، فنی و تخصصی است و باید نگاه هزینه‌ای به خدمات این مجموعه حذف شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان با بیان اینکه بهره‌گیری از خدمات آزمایشگاهی باید سرمایه‌گذاری در بلندمدت تلقی شود، اظهار داشت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان یک مجموعه با توان علمی بالا، فنی و تخصصی است و باید نگاه هزینه‌ای به خدمات این مجموعه حذف شود.

سیدمحسن حمزه‌لو با اشاره به افزایش قیمت تمام‌شده پروژه‌های راهسازی، گفت: فراگیری کنترل به همراه افزایش کیفیت خدمات آزمایشگاهی به ویژه در تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور بسیار ضروری است.

وی بر ضرورت تبیین استاندارهای جدید در فرایند اجرای پروژه‌ها تأکید کرد و افزود: حضور این مجموعه در زمینه کیفیت مصالح ساختمانی و حوزه آسفالت قابل تقدیر است.

مدیرعامل و کارکنان شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان در این دیدار با اهدای لوح سپاس از حمایت و پشتیبانی مديرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی قدردانی کردند.

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بهره‌گیری از نیروی متخصص و تجهیزات منحصر بفرد و مطابق با استانداردهای روز دنیا توانست در سال جهش تولید بیش از ۲۸ هزار آزمایش برای ارتقای کیفیت پروژه‌های استانی و ملی را  انجام دهد.