شناسهٔ خبر: 94218 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین منصوب شد

محمد اسلامی امضا وزیر راه و شهرسازی در حکمی سیدعلی هاشمی را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین، منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی در حکمی سیدعلی هاشمی را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین منصوب کرد.

در متن حکم آمده است: با توجه به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان قزوین منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد با عنایت به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و الگوی اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و با رعایت قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی با اعمال مدیریت صحیح و مطلوب در بکارگیری منابع و ظرفیت‌های ملی و استانی نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله در حوزه مسکن و شهرسازی با اولویت تولید مسکن، بازآفرینی شهری، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل اقدام کنید. همچنین ضرورت دارد در تعامل با استاندار استان، مدیران و مسئولان محلی به ویژه شهرداران اهتمام ویژه بعمل آورده و موجبات تحول اساسی در حوزه‌های ماموریت را فراهم آورید.

در پایان حکم آمده است: امید است با عنایات خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) در خدمت به مردم استان در جهت سرافرازی جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.