شناسهٔ خبر: 94243 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در جریان بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از سایت‌های مسکن مهر دماوند مطرح شد؛

تاکید بر تکمیل واحدهای مسکونی مهر دماوند در شرق استان تهران

احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از واحدهای مسکونی مهر دماوند بر تکمیل هرچه سریعتر واحدهای مسکونی مهر و تسهیل در ارایه خدمات به مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری‌مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی  و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن روز گذشته به همراه سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس از سایت‌های مسکن مهر شرق استان تهران -سایت‌های مسکن مهر گیلاوند، مهر آباد و امام‌رضا- بازدید کرد.

در جریان این بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل هرچه سریعتر واحدهای مسکونی مهر دماوند و تسهیل در ارایه خدمات به مردم تاکید کرد.

به گفته مصطفی پرویزی‌مقدم معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، روز گذشته همچنین در خصوص مکان‌یابی سایت جدید طرح اقدام ملی مسکن در آبعلی، تدقیق رفع تصرف در پلاک مهرآباد و تاکید بر تداوم رفع تصرف در شهرستان دماوند، بررسی و جانمایی محل آرامستان جدید در دماوند، امکان توسعه فضای سبز سایت‌های مسکن مهر و جانمایی ایستگاه آتش‌نشانی آبعلی بحث و تبادل‌نظر شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین روز گذشته از محل سایت جدید طرح اقدام ملی مسکن دماوند بازدید کرد.

بنا بر اعلام معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، معاون وزیر راه و شهرسازی با تامین زمین کلانتری سایت مسکن مهر موافقت کرد و مقرر شد تا اداره کل راه وشهرسازی استان تهران زمین منطقه انتظامی را تامین کند.

بنا بر اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، در پایان و پس از گفت و گوهای معاون وزیر راه و شهرسازی با مردم و ساکنان سایت مسکن مهر به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران دستور داده شد تا پس از ارائه پایان کار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراحل اجرایی اخذ اسناد اعیانی واحدهای مسکونی دشت ناصر انجام شود.