شناسهٔ خبر: 94417 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان:

انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است

فریبرز مرادی راهداری گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ضمن دعوت به حضور حداکثری مردم استان در انتخابات اظهار داشت: انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان ضمن دعوت به حضور حداکثری مردم استان در انتخابات اظهار داشت: انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است. 

در متن پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان آمده است: ۲۸ خرداد روز امتحانی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق های رای باردیگر حماسه ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند.
انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است که به مردم داده شد تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام گذارند.
اقتدار و پیشرفت کشور و حل مشکلاتی که بر ما تحمیل شده تا حد بسیار زیادی منوط به حضور انقلابی مردم در صحنه های حساس و سرنوشت ساز می باشد که مهمترین مصداق آن انتخابات است.
اینجانب از عموم مردم ولایتمدار استان گیلان، بویژه خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان  دعوت می‌کنم که با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی و لزوم مشارکت حداکثری با حضور پر شور و حداکثری خود در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه‌ای دیگر خلق کنند و عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

 وعده ما جمعه ۲۸خرداد ماه ۱۴۰۰ پای صندوق های رای