شناسهٔ خبر: 94431 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از تلاشگران بخش راهداری و حمل و نقل استان برای حضور در انتخابات 

عزيزالله روشن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری ضمن پیامی از تمامی تلاشگران بخش راهداری و حمل و نقل استان برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در پیامی از تمامی تلاشگران بخش راهداری و حمل و نقل استان برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

در متن پیام عزیزاله روشن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری  خطاب به تلاشگران بخش راهداری و حمل و نقل استان چنین آمده است؛  تلاشگران در عرصه راهداری و حمل و نقل جاده ای همیشه در سرنوشت سازترین لحظه های ایران اسلامی حضور داشته و برای حفظ و اقتدار کشور در صف مقدم بوده اند و چه صحنه ای سرنوشت سازتر از شرکت در اتتخابات  ۲۸ خرداد و دعوت دیگران برای حضور در پای صندوق های رای که یک تکلیف است و همه ما وظیفه داریم تا در این امر مهم و سرنوشت ساز مشارکت کنیم.

مقام معظم رهبری بارها از انتخابات به عنوان یک فرصت یاد کردند و امروز همه ما برای استفاده صحیح از این فرصت باید هوشمندانه و آگاهانه یک انتخاب اصلح برخواسته از رای مردم و با روحیات خدمت داشته باشیم.

اینجانب  عزیزاله روشن از تمامی ملت فهیم ایران اسلامی مخصوصا همکاران خود در راهداری و حمل و نقل جاده ای و مجموعه های مرتبط با این اداره کل در استان دعوت می کنم برای مایوس و ناکام ماندن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ایرانی آباد در روز ۲۸ خرداد حضوری پرشور پای صندوق های رای داشته باشیم.