شناسهٔ خبر: 94452 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پروژه های اقدام ملی و راهسازی

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران طی روزهای پنج شنبه و جمعه از پروژه های راهسازی و اقدام ملی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، خلیل محبت خواه مدیرکل در بازدید  از پروژه های اقدام ملی شهریار، رباط کریم و اسلامشهر گفت: با انبوه سازان ، مدیران عانل پروژه ها و مشاوران طرح مذاکراتی داشتم که مقرر گردید برنامه زمانبندی و عملیاتی پروژه های اقدام ملی در شهرستانها طی هفته جاری به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ارایه شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر عملیات بتن مگر در پروژه ها به اتمام رسیده و عملیات فونداسیون از هفته جاری در پروژه ها آغاز می شود.

محبت خواه با اشاره به اینکه در سایت تهرانسر نیز نشستی با انبوه سازان پیرامون آخرین برنامه ها و اقدامات ایشان داشته است افزود: در تهرانسر هنوز شهرداری آنگونه که باید و لازم پای کار نیامده است که در این زمینه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران طی بازدید از پروژه راهسازی کیلان – ساران گفت: نهضت راهسازی در استان تهران جان تازه ای گرفته است، پروژه ساران- کیلان به طول 4 کیلومتر که نقش اتصال ایوانکی به آبسرد دماوند را دارد طی دو هفته اخیر آغاز شده است.همچنین پروژه دیوار حفاظتی محدوده کمرخانی در محور زردبند-فشم از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی برخوردار است، بهسازی انجام شده و در مرحله دیوار سازی هستیم.

محبت خواه در پایان تاکید کرد: پروژه محور قدیم تهران-قم نیز آغاز شده است و از ابتدای تیرما عملیات اجرایی آن رسما آغاز می شود.