شناسهٔ خبر: 94710 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد

مراسم افتتاح ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان گنبدکاووس

مراسم افتتاحیه مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از مراسم افتتاح ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان گنبدکاووس با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و استاندار گلستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان گلستان) حسین محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ظهر روز پنجشنبه سوم تیرماه 1400  در مراسم افتتاح ساختمان اداره پزشکی قانونی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: از سال ۱۳۸۹ مطالبه احداث و ایجاد ساختمان جدید اداره پزشکی قانونی گنبدکاووس در دستور کار قرار گرفت و در سال ۱۳۹۲ کلنگ‌زنی آن انجام شد.
وی تصریح کرد: در دو سه سال اخیر پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبارات این ساختمان انجام شد و امروز شاهد افتتاح آن با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گلستان، مدیرکل پزشکی قانونی گلستان و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی هستیم.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان خاطرنشان کرد: این ساختمان در زیر بنا یک‌هزار و ۳۷۲ متر مربع با اسکلت بتنی در یک طبقه روی همکف و ۹۴۳ مترمربع مساحت محوطه‌سازی آن احداث شده است.
وی بیان کرد: احداث ساختمان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط اداره کل راه و شهرسازی بوده و بهره‌بردار و تجهیز آن نیز اداره پزشکی قانونی است.
محبوبی افزود: برای نصب و راه‌اندازی آسانسور و هواساز این ساختمان به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است.