شناسهٔ خبر: 94712 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نشست پیگیری روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد

گزارش تصویری سفر مهندس مهرابادی به اصفهان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری جلسه پیگیری روند تکمیل پروژه‌های باقیمانده در طرح مسکن مهر خبر داد و گفت: در این جلسه مدیران ادارات کل راه و شهرسازی گزارشی از جزئیات پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر ارائه نموده و در خصوص دلایل عدم تکمیل واحدها توضیحاتی دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری‌مهرآبادی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در این جلسات برای تکمیل تمامی واحدهای بلامعارض مسکن مهر تا یک ماه آینده به جمع‌بندی و نتیجه‌گیری برسیم، گفت: اکثر پروژه‌ها در مرحله نازک کاری و نصبیات هستند که باید برای رفع این موارد هم اقداماتی انجام شود تا بتوانیم تا پایان کار دولت این واحدها را هم به اتمام برسانیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر یک پروژه عظیم برای حل مشکل مسکن برای دهک‌های پایین جامعه بود گفت: از ابتدای این طرح بیش از دو میلیون خانوار در کشور صاحب خانه شده‌اند. 

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است دور جدید نشست‌های پیگیری روند تکمیل پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر در استان‌ها امروز با حضور مدیران ادارات کل راه و شهرسازی ۷ استان در سازمان ملی زمین و مسکن آغاز به کار کرد که این جلسات در روزهای بعد هم با حضور سایر استان‌ها ادامه می‌یابد.