شناسهٔ خبر: 94831 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

اعضای جدید هسته مرکزی گزینش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی شدند

مراسم تكريم و معارفه اعضاي هسته گزينش شركت آزمايشگاه فنى و مكانيك خاك با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، مراسم تکریم و معارفه اعضای هسته گزینش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار و اعضای جدید معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم تکریم و معارفه اعضای هسته گزینش شرکت‌ آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، امروز هشتم تیرماه در محل شرکت با حضور نعمت الله ترکی معاون وزیر راه و شهرسازی و به میزبانی مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد.

در این مراسم، از تلاش‌های سیدمحمدهادی میری، محسن ایزدیار و اصغر فریدونی از اعضای قدیمی هسته گزینش تقدیر و تشکر شد و ضمن معرفی محسن رضایی، فرشید کریمی، احمد نوعی‌قالیباف، فرشته غضنفری و حاج آقا قانونی به عنوان اعضای جدید هسته مرکزی گزینش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بر شایسته‌گزینی افراد در مجموعه وزارت راه و شهرسازی تاکید شد.

گفتی است، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یکی از زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی است که در سال ۱۳۳۴ راه‌اندازی شد. شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیش از ۶۰ سال سابقه و تجربه کاری در قالب ۳۱  اداره کل استانی، ۱۴۵ شعبه آزمایشگاهی در شهرستان‌های بزرگ، ۱۰۰۰ واحد محلی مستقر، ۴۰ اکیپ تحقیقاتی ژئوتکنیک و حضور در مطالعات و کنترل کیفیت سدهای بزرگ و کوچک؛ با حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی متخصص، مجرب فنی و مهندسی، طیف وسیعی از خدمات را در پروژه‌های عمرانی و ساخت‌و‌سازهای کشوری، منطقه‌ای و بین‌المللی عرضه می کند.