شناسهٔ خبر: 94919 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران توفیقی عظیم و الهی است

PHOTO-2021-06-28-08-18-27.jpg مشاور امور ایثارگران و جانبازان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را توفیقی عظیم و الهی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی)، مصطفی رحیمیان مشاور امور ایثارگران و جانبازان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به آذربایجان غربی و سرکشی به خانواده های شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهیدان با همراهی ارسلان شکری مدیرکل و حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به سختی‌هایی که خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دوران‌ مختلف متحمل شدند، گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران توفیقی عظیم و الهی است.

مصطفی رحیمیان در اين ديدارها، با تجليل از صبر، ايثار و فداكاري خانواده هاي معظم شهيدان و جانبازان اظهار کرد: ديدار با خانواده‌هاي شهدا، جانبازان و آزادگان كه از سرمايه‌ هاي اصلي نظام انقلاب اسلامي هستند، با عنايت ويژه‌اي كه ریاست سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور به اين عزيزان دارند به صورت مستمر انجام مي پذيرد چراکه همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسئول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان اعلام کنیم هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

وی ادامه داد: امنیت، اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل خون مطهر شهدا است و خانواده شهدا نیز در این اجر عظیم شریک هستند، خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های نظام اسلامی هستند و خدمت به ایشان خدمت به ارزشها و خادمان آنان اگر از سر صدق، خلوص نیت و با روی گشاده این خدمت را ارایه دهند از جایگاه ارزنده ای برخودار هستند.

رحیمیان افزود: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌ و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسوول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان اعلام کنیم هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

مشاور امور ایثارگران و جانبازان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از خانواده های شهدا شهرام طایفه نسکینی، نادر حسین خانی، محمد ابراهیمی، مختار آذرخش و عبدالطیف شریعت پناه دیدار کرد.