شناسهٔ خبر: 94951 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان انجام شد؛

بازدید از روند اجرایی پروژه‌های عمرانی/ برگزاری جلسه هماهنگی پروژه‌های راه، مسکن و شهرسازی

مهندس اسلامی در شهرک سلامت اصفهان  در سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان ضمن بازدید از شهرک سلامت این استان، هماهنگی لازم در خصوص رفع موانع اجرایی پروژه‌های راه، مسکن و شهرسازی بعمل آمد. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان اصفهان)؛ وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه ۹ تیرماه ۱۴۰۰ به منظور بازدید، رفع موانع و هماهنگی روند اجرایی پروژه‌های عمرانی در حوزه راه، مسکن و شهرسازی وارد اصفهان شد و در بدو ورود (در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان) مورد استقبال علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت. 

وی در جریان این سفر از شهرک سلامت اصفهان بازدید کرد و گفت: این شهرک یک نماد موفق از جامعه هوشمند، شهر هوشمند و یک پروژه نیک در خدمت سلامت است. 

وزیر راه و شهرسازی افزود: شهرک سلامت اصفهان توانسته است با خلق اثر ماندگار یا متفاوت، در حین خدمتی که ارائه می‌دهد  یک فرهنگ را به مردم القا کند.  

وی با بیان اینکه شهرک سلامت اصفهان سرمایه‌گذاری کرده است که بتواند ضریب کیفی سلامت جامعه را ارتقا دهد اذعان داشت: بنیانگذار این تفکر و همه کسانی که یاری رساندند تا این مرکز بی‌نظیر را ایجاد کنند باعث افتخار هستند.  

اسلامی تصریح کرد: در بخش‌هایی از این شهرک که مورد بازدید قرار گرفت حقیقتاً ترکیبی از دانش و فناوری‌های روز و سرمایه‌گذاری‌های روزآمد را با به کارگیری نیروهای انسانی متخصص و متعدد همچنین با رعایت کرامت انسانی به عینه مشاهده کردیم. 

وی با بیان اینکه این شهرک در کمک به کاهش هزینه‌های درمانی موثر است عنوان کرد: این مرکز نوعی از نگرش به سلامت جامعه است که می‌تواند به کاهش هزینه‌های درمانی کمک کند. همچنین استفاده از تکنولوژی روز محقق کننده این موضوع است که مردم از بهترین نوع درمان که در کشورهای پیشرفته وجود دارد بهره‌مند شوند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه شهرک سلامت به مرحله‌ای رسیده است که در بخش‌های مختلف پزشکی که بازده کمی وجود داشته است این وضعیت را به مرحله مطلوب خودش برساند. همچنین مبحث مهمی که در این مجموعه وجود دارد نظم، انظباط و ایمنی کار در بخش درمان و پشتیبانی است. 

وی با بیان اینکه تجهیزات به روز و بی نظیری در این مجموعه مستقر شده است، گفت: تمامی این موارد همت و تلاش در کنار فضایی که به خوبی ایجاد شده است را نشان می‌دهد و امیدواریم فضاهای مکمل این مرکز به زودی بتواند به چرخه کار بیاید و مجموعه شهرک به صورت کامل خدمات را نه تنها به اصفهان بلکه به مجموعه استان و کشور ارائه دهد. 

گفتنی است: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان جلسه بررسی و هماهنگی پروژه‌های راه، مسکن و شهرسازی این استان با حضور استاندار اصفهان و به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان برگزار شد که در این نشست ضمن تشریح پیشرفت فیزیکی طرح‌ها، مشکلات پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و هماهنگی لازم جهت تسریع در روند اجرای آن بعمل آمد.