شناسهٔ خبر: 95033 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن خبر داد:

فروش اقساطی ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار واحد مسکونی مهر از ابتدای اجرای طرح تاکنون/سه ماه نخست امسال حدود ۱۴ هزار واحد مسکن مهر فروش اقساطی شد

محمدحسن علمداری عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن از فروش اقساطی ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۵ واحد مسکن مهر از ابتدای اجرای طرح تاکنون خبر داد و سهم واحدهای مسکونی مهر فروش اقساطی شده امسال را ۱۳ هزار و ۹۴۷ واحد برشمرد.

محمدحسن علمداری عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت فروش اقساطی مسکن مهر را توضیح داد.

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن با اشاره به اینکه در مجموع ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۵ واحد مسکن مهر، فروش اقساطی و تعیین‌تکلیف شدند، گفت: در سال جاری و در سه ماه نخست امسال، ‌۱۳ هزار و ۹۴۷ واحد مسکن مهر، فروش اقساطی شد.

گفتنی است، بر اساس اعلام محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، هم‌اکنون کمتر از ۳۸ هزار واحد مسکن مهر در کشور باقی‌مانده است که در ماه‌های آتی و قبل از اتمام دولت تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد. طرح مسکن مهر طرحی است که از دولت نهم برنامه‌ریزی شد و طی دولت‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به اجرا درآمد و هم‌اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.