شناسهٔ خبر: 95548 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید از محله حاجی آباد ملایر اعلام کرد:

اتخاذ تصمیم در تعریض راه دسترسی دانشگاه کوثر ملایر

جلسه شهر ملایر2 مدیرکل راه وشهرسازی همدان گفت: طی بازدید از اراضی محله حاجی آباد شهرستان ملایر تصمیمات لازم برای تعریض مسیر دانشگاه کوثر ملایر اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان( همدان)، داریوش حسینی بیان کرد:  طی بازدید از اراضی ملی حاجی آباد شهرستان ملایر و جلسه ای که با حضور رئیس دانشگاه کوثر این شهرستان و دهیار روستای حاجی آباد برگزار شد تصمیمات لازم برای تخصیص اراضی و تعریض مسیر دانشگاه گرفته شد.

وی ادامه داد: دانشگاه کوثر ملایر متقاضی تعریض معبر راه ورودی به آن بوده که در محله حاجی آباد قرار گرفته و در جلسه ای که برگزار گردید مصوب شد شهردار ملایر مجوز عرض معبر صادر کند.

حسینی یادآور شد: در آینده جلسه ای نیز با معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی در خصوص الحاق اراضی حاجی آباد برگزار خواهد شد و در کارگروه استان مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه بازدید از ۳۷درصد پیشرفت فیزیکی پروژه عملیات تکمیلی مرکز درمانی سرجو ملایر خبر داد و گفت: این پروژه در سه سقف با سازه اسکلت فلزی و مساحت زیربنای ۴۵۶/۳۴ متر مربع در دست ساخت است.

حسینی ادامه داد: بتن ریزی سه سقف پروژه انجام  و بادبندهای فلزی نیز نصب شده و در حال اجرای وال پستهای طبقه همکف و کرسی چینی است.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان در پایان افزود: پروژه عملیات تکمیلی مرکز درمانی سرجو شهرستان ملایر واقع در  محله سرجو ملایر-خیابان ولی بخشی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال از محل شرکت بازآفرینی شهری دارد که پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.