شناسهٔ خبر: 95804 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازديد سرزده مديركل راه و شهرسازی استان صورت گرفت؛

الزام پیمانکاران پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان بر ضرورت تسریع در بازگشایی مسیر

بازديد سرزده مدير كل راه و شهرسازي استان خراسان شمالی از پروژه  محور بجنورد به جنگل گلستان 1 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در بازدید از پروژه محور بجنورد - جنگل گلستان نسبت به الزام پیمانکاران پروژه و ضرورت تسریع در بازگشایی مسیر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در بازدید از پروژه محور بجنورد - جنگل گلستان نسبت به الزام پیمانکاران پروژه و ضرورت تسریع در بازگشایی مسیر تاکید کرد و گفت: در ۱۳ کیلومتر که قبلاً افتتاح شده در قسمت هایی نصب علائم ایمنی و خط کشی با توجه به ضرورت تسریع در بازگشایی مسیر با تاخیر انجام شده که پیمانکاران ملزم شدند در حداقل زمان ممکن نسبت به تکمیل و رفع نواقص موجود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: حدود ۴۰ کیلومتر از این محور باقی مانده است که تلاش خواهیم کرد تا با پیگیری و تزریق به موقع اعتبارات این محور به صورت کامل به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است ۳۶ کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان و تبادل کنارگذرها، با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۰ به بهره برداری رسید.