شناسهٔ خبر: 95865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی استان خبر داد؛

اجرای آسفالت چیپ سیل در محور روستایی موارم کلا قائمشهر

مازندران رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای عملیات آسفالت "چیپ سیل" در سطح محور روستایی "موارم کلا_گیله کلا" شهرستان قائمشهر به طول حدود ۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری مازندران)، سعید نصر رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای عملیات آسفالت "چیپ سیل" در سطح محور روستایی "موارم کلا_گیله کلا" شهرستان قائمشهر به طول حدود ۲ کیلومتر خبر داد و اظهار داشت: شهرستان قائمشهر از جمله شهرستانهايی است كه به لحاظ شرايط جغرافيايی منطقه و تعدد روستاها در آن دارای محورهای پر رفت و آمد بوده ، لذا ايمن سازی و بهسازی راه های روستایی اين شهرستان از جمله فعاليتهای مهم اين اداره کل است.
وی در ادامه به محور روستایی"موارم کلا_ گیله کلا" اشاره و اظهار داشت : محور مذکور به عنوان محور پدافندی ( ارتباط شهرستان ساری و قائمشهر ) به طول حدود ۴ کیلومتر بوده که در حال حاضر عملیات آسفالت " چیپ سیل " در آن انجام شده است.
رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی مازندران تصریح کرد: با عملیات مذکور تعداد ۲۵۵خانوار در قالب دو روستا از نعمت یک راه ایمن و مناسب بهره مند شدند.  
نصر يادآور شد: از ۷۸۴۴ كيلومتر راه روستايی موجود در مازندران ، مقدار ۲۷۰ كيلومتر در شهرستان قائمشهر بوده كه از اين مقدار  ۸۴ درصد آسفالته است.