شناسهٔ خبر: 95920 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

پل ماشکید شهرستان مهرستان آماده بهره برداری شد

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پل آماده بهره برداری ماشکید مهرستان   مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: پل ماشکید شهرستان مهرستان به طول ۲۰۰ متر و ارتفاع چهار متر آماده بهره برداری شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری با بیان اینکه برقراری ترافیک عبوری ایمن، ساماندهی و ایمن سازی ابنیه فنی و جلوگیری از بسته شدن مسیر در زمان وقوع سیلاب‌های احتمالی از مهمترین دلایل احداث پل ها در محورهای مواصلاتی بشمار می رود اظهار داشت: عملیات احداث پل ماشکید به طول ۲۰۰ متر و ارتفاع چهار متر از سال ۹۰ آغاز شده بود که تا قبل از سال ۹۹ کمتر ار ۵۰ درصدپیشرفت فیزیکی داشت.
 وی ادامه داد: به دلیل اهمیت بالای احداث این پل در منطقه با پیگیری های و تلاش بی وقفه همکاران ما در معاونت مهندسی و ساخت اداره کل ساخت آن بر اساس قول های داده شده در یک سال اخیر به اتمام رسید و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی ادامه داد: احداث پل ماشکید یکی از دستاوردهای مهندسی سیستان و بلوچستان محسوب می شود که با اعتبار افزون بر ۱۳ میلیارد تومان به اتمام رسید. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و بروز سیلاب های متعدد در طول سال با افتتاح این پل در زمان طغیان رودخانه های محلی از بروز اختلال در تردد کاربران جاده ای جلوگیری خواهد شد.
وی تاکید کرد: تمام تلاش همکاران ما در این اداره کل با احداث راه و پل ها فراهم کردن زمینه تردد روان و ایمن شهروندان گرامی است.