شناسهٔ خبر: 95984 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان:

عملیات احداث ساختمان فرمانداری شهرستان میرجاوه به اتمام رسید

اتمام ساختمان فرمانداری میرجاوه توسط  اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اتمام ساختمان فرمانداری شهرستان میرجاوه در زمینی به مساحت ۲ هکتار توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عملیات احداث فرمانداری شهرستان مرزی میرجاوه با زیربنای هزار و ۵۰۰ متر از سال ۹۳ آغاز شده بود که با پیگیری های و همت مضاعف مجموعه مهندسی وساخت این اداره کل بعد از وقفه چند ساله در دوسال اخیر به مرحله بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این ساختمان شامل سالن جلسات با گنجایش ۱۰۰ نفر و ۳۲ اتاق و دفتر کار فرماندار،معاونین و کارشناسان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عزم این اداره کل در سالهای اخیر به اتمام رساندن پروژه‌های ناتمام است تا سرمایه‌های میلیاردی کشور در زمین نخوابد، تصریح کرد: برای بهره برداری از ساختمان فرماندار شهرستان میرجاوه افزون بر ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با تاکید بر اجرای هر چه سریعتر پروژه های عمرانی خاطر نشان کرد: منابع اعتباری باید به صورت اهرم در جهت اجرای برنامه‌ها، سیاست‌ها و بهبود شرایط مورد استفاده قرار گیرد.