شناسهٔ خبر: 95990 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان:

لزوم بازتعریف پروژه های بازآفرینی شهری کوی ملاشیه اهواز

خبربازآفرینی شهرخلخال - راه و شهرسازی اردبیل معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از بازتعریف و آغاز پروژه های جدید بازآفرینی شهری در کوی ملاشیه اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، محمد جامع در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کوی ملاشیه با حضور مسئولان دفتر تسهیل گری و توسعه محلی شماره یک کوی ملاشیه اظهار داشت: در راستای تشریح شرح خدمات دفتر تسهیل گری و توسعه محلی و اولویت های دفتر (معابر اغلب خاکی و نبود آسفالت) و لزوم ارتباط با دستگاه ها و نهادهای خدماتی ضروری است این جلسات به صورت مستمر برگزار شود.

وی در خصوص تعیین تکلیف مالکیت منازل کوی ملاشیه گفت: برای انجام این کار باید ابتدا یک تیم حقوقی با محوریت اداره کل راه و شهرسازی استان و همکاری دفتر تسهیل گری در خصوص اسناد کوی ملاشیه تشکیل شود تا تکلیف مالکیت منازل بصورت اساسی و قانونی مشخص شود.

جامع افزود: محدوده معدن (برکه) برای بهره برداری فضای سبز و پارک محله ای مورد بررسی قرار گیرد که آب راکد معدن برای آب آبیاری تصفیه شود.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: روکش آسفالت خیابانها و معابر از ضروریات این منطقه است که باید در اولویت کار کارشناسان برای برنامه ریزی و ارائه پیشنهادات قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تهیه نقشه معابر مستعد اجرای پروژه آسفالت و برآورد قیمت، جلسه ای با مسئولان شهری اهواز و دفتر تسهیلگری و توسعه محلی برگزار تا در خصوص آسفالت تفاهم‌نامه همکاری منعقد شود.

جامع اضافه کرد: در روزهای آینده بازدیدی با حضور کارشناسان مربوطه از محله ملاشیه با سرپرستی مهندس درویشی صورت می گیرد تا موارد به صورت میدانی مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه این نشست ،محمدرضا حیدری، مدیر دفتر تسهیل گری و توسعه محله ضمن تقدیر و تشکر از دکتر جامع و همکاران معاونت بازآفرینی شهری بابت اهتمام ویژه به محلات مستعد توسعه خواستار تسریع در موارد مصوب آن معاونت شد.