شناسهٔ خبر: 96019 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درطول ۸ کیلومتر صورت پذیرفت؛

انجام روکش آسفالت در محور شریانی سه راهی شهید زارع – دیهوک بشرویه

سه راهی شهید زارع خراسان جنوبی-2.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه از اتمام عملیات روکش آسفالت(اسلاری سیل) به طول ۸ کیلومتر در محور شریانی سه راهی شهید زارع به سمت دیهوک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی)، محمد خیری گفت: محور شریانی سه راهی شهید زارع – دیهوک در حوزه استحفاظی شهرستان بشرویه به طول ۱۷ کیلومتر (حدفاصل سه راهی شهید زارع تا کیلومتر ۱۷) است، به علت حجم بالای تردد در محور و همچنین وجود ترک ها نیاز مبرم به بهسازی داشت و در حال حاضر عملیات روکش حفاظتی(اسلاری سیل) به طول ۸ کیلومتر به اتمام رسید و مورد بهره‌برداری قرار گرفت، عملیات مذکور در راستای افزایش ارتقای ایمنی و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای اجرایی شده است .           
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه، تصریح کرد: این پروژه به صورت پیمانی و با اعتباری افزون بر شانزده میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در تیر ماه امسال توسط پیمانکار مربوطه اجرایی شد.
وی ادامه داد: محور سه راهی شهید زارع ۶۰ کیلومتر طول دارد و  ۱۷ کیلومتر آن در حوزه شهرستان بشرویه که حدود ۱۲ کیلومتر آن از ابتدای مسیر به سمت دیهوک در سال ۱۳۹۹ روکش ماسه آسفالت اجرا شده است.
خیری بیان کرد: رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان کرد که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌کند.
وی در خصوص پروژه‌های آینده اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه ، عنوان کرد: پروژه اتمام راهدارخانه ارسک، تعریض محور روستایی غنی آباد به نیگنان، احداث و آسفالت راههای روستایی از جمله اقدامات در دستور کار این اداره است که تا پایان سال عملیاتی و اجرایی خواهد شد.