شناسهٔ خبر: 96061 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با صدور لوح سپاس از سوی مدیر کل دفتر آمار،ایمنی و ترافیک کشورصورت پذیرفت؛

تقدیر از سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز

مازندران مدیر کل دفتر آمار،ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با ارسال لوح سپاس از سرپرست و كاركنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز به منظور اجرای اقدامات متنوع برای بهبود ایمنی عبور و مرور هموطنان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(مازندران)، فرهاد صالحیان مدیرکل دفتر آمار،ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور  با ارسال لوح سپاس از سرپرست و كاركنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز به منظور اجرای اقدامات متنوع برای بهبود ایمنی عبور و مرور هموطنان  قدردانی کرد.  از سرپرست و كاركنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هراز به منظور اجرای اقدامات متنوع برای بهبود ایمنی عبور و مرور هموطنان  قدرداني کرد.

گفتنی است در بخشي از اين لوح سپاس كه به سید علی حسینی کریمی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده هراز  اهداء شد، آمده است: با عنایت به اهمیت ارتقای ایمنی سفر های جاده ای و با امعان نظر به تکالیف مشخص شده، با هدف اجرای اقدامات متنوع برای بهبود ایمنی عبور و مرور هموطنان، بدینوسیله به جهت همکاری در اجرای برنامه های این دفتر از تلاش های ارزنده جنابعالی تقدیر به عمل می آید.