شناسهٔ خبر: 96121 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در روزهای ۱۳ تا ۱۵ مرداد انجام می شود؛

برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان در خراسان شمالی

امیر زاغیان اصفهان / ازمون معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، علی فخرانی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در استان خبر داد و گفت: با توجه به تصمیمات اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا این آزمونها در روزهای ۱۳ تا ۱۵ مردادماه بطور هم زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از آزمون ها  تعداد ۴۵۲۹ نفر از واجدین شرایط در استان خراسان شمالی در دو حوزه امتحانی بجنورد (۳۹۹۲ داوطلب) و شیروان (۵۳۷ داوطلب) به رقابت می پردازند.

 فخرانی تصریح کرد: علاوه بر آزمون های ورود به حرفه،چهار صلاحیت تخصصی جدید شامل “اجرای تاسیسات برقی”، اجرای تاسیسات مکانیکی”، “ارزیابی و اجرای بهسازی لرزه ای” و “طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان” که داوطلبان آن ها قبلا ثبت نام کرده بودند و همچنین آزمون های کارشناسی رسمی ماده ۲۷ نیز در ۷ رشته اصلی برگزار می شود.