شناسهٔ خبر: 96247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار

کرمانشاه - مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 *ن و القلم و مایسطرون*

۱۷ مردادماه به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی به زیبایی و به پاس زحمات وخدمات ارزنده خبرنگاران محترم، « روز خبرنگار» نامگذاری شده است , خبرنگاران از دیرباز در رسالتی استثنایی و تکریم برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز بوده اند.

این روزها در شرایط بحرانی، این خبرنگاران هستند که با عمل به وظایف خود می توانند برای ایجاد نشاط، همبستگی و تقویت امید، ضمن اطلاع رسانی دقیق، چراغ راهی برای خوانندگان اخبار و وقایع خود باشند، رکن اصلی هم حقیقت گویی محض و اجتناب از شایعه سازی ست .

این روز فرصتی است که از زحمات بی دریغ اصحاب قلم قدردانی شود، لذا این روز شکوهمند که روز پاسداشت قلم است را به نوبه خود به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم که در عرصه اطلاع رسانی به خصوص شما خبرنگاران عزیز که نهایت همکاری را با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه جهت پوشش اخبار را داشته اید تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری های صمیمانه شما خبرنگاران، از خداوند توفیق روزافزون را برای تمام خبرنگاران در عرصه حساس رسانه آرزومندم.

فریبرزکرمی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه