شناسهٔ خبر: 96254 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

تبریک رو خبرنگار مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن ١٧ مرداد ، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران استان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی طی پیامی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به کلیه اصحاب  رسانه در استان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
"ن و القلم و ما یسطرون"

هفدهم مرداد ماه که به پاسداشت شهادت "شهید محمود صارمی " روز خبرنگار نامگذاری شده فرصتی است مغتنم، برای تجلیل و قدردانی از انسان های فرهیخته ای که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و تلاش و جزم خویش را در مسیر عدالت ، بازگویی حقیقت و بازتاب واقعیت به کار می گیرند.

طلایه داران این عرصه، راهیانِ وادیِ آگاهی و نیک اندیشی و مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

بدینوسیله هفدهم مردادماه روزخبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفته و برای همه مجاهدان این عرصه آرزوی سرافرازی و تداوم توفیق دارم.

قاسم قاسمی ده چشمه
مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی