شناسهٔ خبر: 96275 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

رضایی مدیر کل خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، پیام تبریکی را خطاب به اهالی رسانه منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، پیام تبریکی را خطاب به اهالی رسانه منتشر کرد.

در متن پیام رضا رضایی آمده است؛
ن والقلم و ما یسطرون
هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، روز تکریم و تجلیل از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و خبر رسانی است.
روز خبرنگار فرصتی است تا شان و منزلت قلم را ارج نهیم، قلمی که خداوند سبحان به راستی بدان سوگند یاد کرده است.
یکی از سخت ترین مشاغل در دنیای امروز، فعالیت در عرصه رسانه است؛ با وجود فضای مجازی این حرفه نه تنها آسان نشده بلکه سخت تر هم شده است. سخت تر از این جهت که کار خبرنگاران حرفه ای، حقیقت جو، صاحب اندیشه و تحلیل در میان فضای غبار آلود مجازی دیرتر و دورتر دیده می شود.
این روزها با شیوع ویروس منحوس کرونا، خبرنگاران هم دوشادوش کادر درمان در صف نخست مبارزه قرار گرفته و در حال اطلاع رسانی و فرهنگ سازی هستند.
خبرنگارانی که در این ایام بدون تعطیلی و استراحت در حال مخابره اخبار هستند، این ایثار و از خودگذشتگی شاید در جامعه به وضوح دیده نشود اما ما مسئولین که در مقابل دوربین ها هستیم به خوبی تلاش آنها را در پشت دوربین ها می بینیم.
    پس، این فرصت را مغتنم می شمارم و از تلاش، کوشش، همیاری و همکاری شما فعالان عرصه خبر و رسانه صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم، همت شما بزرگواران را در پوشش خبری و اطلاع رسانی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی خوزستان را هم ارج می نهم.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، برای همه فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی که در این مدت گرفتار ویروس منحوس کرونا شده اند نیز آرزوی صحت و سلامت دارم.
از پروردگار متعال توفیق روز افزون شما و صحت و سلامت خانواده گرامی تان را خواستارم.

 


                                                                                                                                           رضا رضایی
                                                                                                                             مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان