شناسهٔ خبر: 96380 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

آغاز واکسیناسیون فعالان حوزه حمل و نقل در استان کرمانشاه

بنارد-واكسن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای فعالان و کارکنان سیستم حمل و نقل عمومی کالا و مسافر، تاکسی‌های شهری و اینترنتی، حمل و نقل دریایی، ریلی و هوایی باز شده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون برای فعالان حوزه حمل و نقل عمومی کالا و مسافر، تاکسی‌های شهری و اینترنتی، حمل و نقل دریایی، ریلی و هوایی باز شده و واکسیناسیون فعالان این حوزه براساس نوبت دهی انجام می‌گیرد.

کرمی افزود: فعالان حوزه حمل و نقل می توانند با ثبت نام در سامانه نوبت‌دهی واکسیناسیون salamat.gov.ir برای دریافت نوبت‌دهی واکسیناسیون، زمان و محل دریافت واکسن خود را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون بر اساس نوبت دهی که در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا مشخص خواهد شد انجام می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: رانندگان حرفه ای فعال در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر به سبب مسئولیت شغلی ارایه خدمات مستمر در تامین کالاهای اساسی کشور با وجود اجرای سختگیرانه پروتکل های بهداشتی، قویا در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند و رانندگان با وجود شرایط بسیار سخت همواره در خط مقدم خدمات رسانی به مردم بوده‌اند و لحظه‌ای نیز حمل و نقل متوقف نشده است.