شناسهٔ خبر: 96521 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

توسعه حوزه راه و مسکن در کشور با تجربه موفق کاری وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی/ ارتباط خوب با نهادهای انقلابی عامل موفقیت وزیر پیشنهادی

غلامحسین کرمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، جزئیات حضور رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی را کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامحسین کرمی، نماینده مردم دشتی و تنگستان، با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: رستم قاسمی در جلسه‌ای یک ساعته ضمن تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های خود به سوالات و دغدغه نمایندگان پاسخ داد.

وی تصریح کرد: مهمترین محور برنامه ‌های قاسمی در حوزه شهرسازی بویژه ساخت مسکن محرومان، ساخت بنادر، راه و توجه ویژه به بحث ترانزیت و ... بود و نمایندگان نیز در ادامه جلسه از وجود جاده‌های مرگ در کشور، نبود مسکن مناسب و افزایش افسارگسیخته قیمت‌های مسکن و توسعه متوازن و عادلانه امکانات در مناطق مختلف مطالبی را مطرح کردند.

کرمی تاکید کرد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه معتقد بودند، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با توجه به تجربه موفق کاری خود در قرارگاه خاتم و حوزه نفت و همچنین ارتباط خوب با نهادهای انقلابی می‌تواند، در این وزارتخانه نیز موفق عمل کند و موجب توسعه حوزه راه و مسکن در کشور شود.