شناسهٔ خبر: 96524 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است؛

نصب نزدیک به ۵۰۰ عدد تابلو علائم ایمنی در محور های استان کرمانشاه

کرمانشاه - معاون راهداری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه از عملیات جانمایی و نصب ۴۵۶ عدد تابلوهای جدید اخطاری، انتظامی، مسیرنما و … در محورهای استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، علی سلیمیمعاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت رسیدگی به تابلوها و علائم ترافیکی موجود در محورهای مواصلاتی استان گفت: طی بازدیدهای میدانی صورت گرفته به منظور استانداردسازی و ایمنی ترددهای جاده ای توسط کارشناسان اداره ایمنی و حریم راه های این اداره کل، عملیات جانمایی و نصب ۴۵۶ عدد تابلوهای جدید اخطاری، انتظامی، مسیرنما و … از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه درخصوص نصب علائم ایمنی راه ها که زمینه‌ سازی برای ایمنی محورهای مواصلاتی استان است گفت: ۱۲۰ مترمربع تابلو جدید اطلاعات راه ها با اولویت نقاط پرتصادف و گردشگری در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

سلیمی افزود: از ابتدای امسال، تعمیر و نگهداری ۲۳۴ عدد تابلو اخطاری، مسیر نما، انتظامی انجام و ۱۸۴ متر مربع تابلو، بهسازی و رنگ آمیزی شده است.