شناسهٔ خبر: 96543 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

انصاری با اشاره به حضور رستم قاسمی در کمیسیون اجتماعی:

ثبات قیمت مسکن نیاز به هماهنگی تیم اقتصادی دولت دارد/ مجلس در مسیر تأمین منابع برای توسعه زیرساخت‌ها کمک و حامی دولت است

مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از حضور وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در این کمیسیون خبر داد و گفت: وزیر پیشنهادی بر هماهنگی تیم اقتصادی دولت برای ثبات قیمت مسکن تأکید داشت و موضوع تأمین مالی از منابع جدید را اصلی مهم در حوزه مسکن و حمل و نقل برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید انصاری، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست صبح امروز (سه شبنه ۲۶ مردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس که با حضور وزیر پیشنهادی «راه و شهرسازی» برگزار شد، گفت: در این نشست حول دو محور مسکن و حمل و نقل‌ مباحث مهمی شکل گرفت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی در هر دو حوزه مورد ارزیابی قرار گرفت.

نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی به این مسئله اذعان داشت که با منابع موجود امکان توسعه راه‌ها به ویژه در مناطق کم برخوردار وجود ندارد لذا باید در حوزه تأمین منابع اقدامات جدیدی صورت گیرد.

وی یادآور شد: در نشست امروز تأکید شد که در طرح‌های راه به ویژه در طرح‌های بزرگ باید نسبت به ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذار اقداماتی صورت گیرد تا سرمایه‌گذار جذب این پروژه‌ها شود.

انصاری با بیان اینکه قطعا مجلس در مسیر تأمین منابع برای توسعه زیرساخت‌ها کمک و حامی دولت خواهد بود، گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی عنوان کرد که پیش بینی منابع مالی جدید فقط نباید به حوزه حمل و نقل اختصاص داشته باشد بلکه این مهم باید این تأمین مالی در حوزه مسکن نیز باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: وزیر پیشنهادی مقایسه‌ای از هزینه‌‎های ساخت مسکن از گذشته تا به امروز داشت و بر همکاری بانک‌ها و همچنین هم‌‎یاری و همکاری تیم اقتصادی دولت برای ثبات قیمت مسکن را داشت.