شناسهٔ خبر: 96793 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روکش آسفالت یک و نیم کیلومتری از مسیر سه راهی خیرآباد-تویسرکان

مسعود رستمی معاون راهداری استان همدان معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از روکش آسفالت یک و نیم کیلومتر از مسیر تونل ولایت تا سه راهی خیرآباد شهرستان تویسرکان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(همدان)، مسعود رستمی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه پارسال به منظورارتقای ایمن سازی محور سه راهی خیرآباد-تویسرکان عملیات ۴ خطه شدن مسیر انجام شد، اظهار داشت: این اقدام در ۴ و نیم کیلومتر از این محور انجام شد.

وی افزود: موضوع روکش آسفالت ۵ کیلومتر از این محور نیز امسال در دستور کار قرار گرفت که تاکنون روکش آسفالت یک و نیم کیلومتر از این مسیرانجام شده است و مابقی نیز تا پایان فصل کاری اجرا خواهد شد.

معاون راهداری استان همدان با بیان اینکه برای این مسیر حدود ۵ هزار تن آسفالت پیش بینی شده است، تأکید کرد: تاکنون برای روکش این یک و نیم کیلومتر ۱۵۰۰ تن آسفالت مصرف شده است.

رستمی تصریح کرد: برای روکش آسفالت این محور هیچگونه اعتبار استانی در نظر گرفته نشده و حدود ۷ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته که تاکنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان محقق شده است.

وی یادآور شد: به منظور ایمن سازی این مسیر همچنین اقداماتی در قالب ایجاد حفاظ‌های خاکی، تابلو علائم و خط کشی نیز از سوی این اداره کل اجرایی شده است.