شناسهٔ خبر: 96826 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته دولت صورت پذیرفت؛

بهره برداری از پروژه روکش آسفالت دشت ارژن-چهل چشمه

بهره برداری از پروژه روکش آسفالت دشت ارژن-چهل چشمه همزمان با هفته دولت پروژه روکش آسفالت محور دشت ارژن - چهل چشمه با حضور اميری فرماندار شيراز، جلیلی رئیس اداره نگهداری راه ها، باصری رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شيراز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، همزمان با هفته دولت پروژه روکش آسفالت محور دشت ارژن - چهل چشمه با حضور اميری فرماندار شيراز، جلیلی رئیس اداره نگهداری راه ها، باصری رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شيراز و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

باصری در روز دوم از هفته دولت امسال و در آیین بهره برداری از پروژه های بخش راهداری در شهرستان شیراز گفت: پروژه روکش آسفالت محور دشت ارژن – سه راهي چهل چشمه به طول ۱۰كيلومتر و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال در شهرستان شيراز به بهره برداری رسید.

رئيس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شيراز افزود: همزمان با هفته دولت امسال در حوزه شهرستان شيراز هفت پروژه لكه گيری و روكش آسفالت به طول ۲۷ كيلومتر و اعتباری بالغ بر ۲۱۲ ميليارد ريال به بهره برداری رسيد.

عبدالرسول باصری ادامه داد: عمليات های روكش و لكه گيری شهرستان شيراز كه عبارت است از اكراد-فيروزی ، ارژن – تقاطع چهل چشمه، شيراز-سروستان، قلات خان زنيان، محور كرونی، راه روستايی كفترك – بهاران و راه روستای گردخون تا پايان هفته دولت به بهره برداری می رسد.