شناسهٔ خبر: 96841 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم صورت گرفت؛

برپایی میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در مصلی نماز جمعه

میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در مصلی نماز جمعه برپا شد با هدف ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی همزمان با برگزاری مراسم معنوی و عبادی- سیاسی نماز جمعه در مصلی شهر بجنورد برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، با هدف ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی همزمان با برگزاری مراسم معنوی و عبادی- سیاسی نماز جمعه در مصلی شهر بجنورد برپا شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی امروز جمعه مورخ ۵ شهریور ۱۴۰۰ به همراه معاونان مهندسی و ساخت، شهرسازی و معماری، املاک و حقوقی، مسکن و ساختمان، توسعه مدیریت و منابع انسانی و همچنین روسای ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی، فاوا و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در محل میز خدمت مستقر در مصلی شهر بجنورد حضور یافته و با مراجعه‌ کنندگان ملاقات کردند.

قاسم قاسمی ده چشمه در حاشیه برپایی این میز خدمت گفت: بیشتر مطالبات مردم در حوزه مسکن، املاک و حقوقی، شهرسازی و آسفالت راه‌های اصلی و فرعی است که تلاش می‌کنیم به این مطالبات از سوی مسئولان ذیربط پاسخ داده شود.

قاسمی، تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیت‌های استقرار میز خدمت دانست.

در ادامه، مراجعه‌کنندگان درخواست‌های خود را مطرح نموده و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند.

میز خدمت با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان هر هفته با حضور مدیران یک دستگاه در مصلای نماز جمعه شهر بجنورد برپا می‌شود.

گفتنی است حجت الاسلام نوری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد به همراه حجت الاسلام جعفری، رییس کل دادگستری استان در پایان در محل میز خدمت این اداره کل حضور یافتند.