شناسهٔ خبر: 96852 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام روکش آسفالت محور فرعی گوهر کوه به اسکل آباد با صرفه جویی ۴۰ میلیارد ریالی

روکش آسفالت (1).jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات روکش فرعی محور گوهر گوه به اسکل آباد شهرستان تفتان به طول ۱۵ کیلومتر بصورت مقطعی با صرفه جویی ۴۰ میلیارد ریالی در سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان) ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت روکش آسفالت محورهای ارتباطی اظهار داشت: ترمیم به موقع رویه آسفالت موجب می شود از بروز خسارات مالی و هزینه های اضافی جلوگیری و به جای روکش مجدد با روش های ارزانتری رویه راه را ترمیم و در بودجه صرفه جویی کرد.

وی ادامه داد: در این راستا این اداره کل به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه ها روکش آسفالت محور گوهر کوه به اسکل آباد شهرستان تفتان را به صورت امانی توسط ۱۵ نفر از راهداران اکیپ تفتان و با ۶ دستگاه ماشین آلات اجرایی کرده است که صرفه جویی ۴۰ میلیارد ریالی‌ را به همراه داشت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با روکش آسفالت این محور، مردم شهرستان تفتان، بخش گوهر کوه و ۶ روستا از مسیر استاندارد و ایمن برای تردد برخودار شدند.

وی بر توسعه و بهبود راه‌های شهری و روستایی استان تاکید کرد و افزود: تمام هدف ما در این اداره کل با اجرای پروژه های مختلف راهداری زودودن محرومیت از چهره روستا و بهبود وضعیت ساکنان آن است چرا که بیشترین جمعیت استان در روستاها سکونت دارند.