شناسهٔ خبر: 96975 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جابه جایی افزون بر ۳۷۹ هزار مسافر با ناوگان مسافربری جاده ای شهرستان چابهار

علی بامری.jpeg مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندری چابهار گفت: ۳۷۹‌ هزار و ۶۰۲ مسافر در قالب ۶۱ هزار و ۸۱ سفر در پنج ماهه نخست امسال توسط وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری شهرستان جابه جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایرانشهر)، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندری چابهار گفت: ۳۷۹‌ هزار و ۶۰۲ مسافر در قالب ۶۱ هزار و ۸۱ سفر در پنج ماهه نخست امسال توسط وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده‌ای شامل اتوبوس، مینی بوس و خودروهای سواری کرایه برون شهری شهرستان جابه جا شدند.

علی بامری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تبریک هفته دولت افزود: از مجموع مسافران این مدت ۹۵ هزار و ۴۶ نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۲۷۱ هزار و ۵۵۱ نفر با مینی‌بوس و ۱۳ هزار و پنج نفر نیز از طریق ناوگان عمومی سواری چابهار جابه جا شدند.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۸ هزار و ۳۷۷ نفر از شهروندان با خرید اینترنتی بلیط اقدام به سفر کردند.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بندری چابهار با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی برون شهری و چگونگی رعایت الزامات بهداشتی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل مسافر ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز با قوت در حال اجرا است.

بامری افزود: همچنین برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بلیط مسافران اتوبوس‌ها پس از استعلام کد ملی و اطمینان از سلامت آنها صادر می‌شود.

وی بر انجام سفر ایمن تاکید کرد و اظهار داشت: کارشناسان این مدیریت بطور مداوم و مستمر از ناوگان‌های عمومی و شرکت‌های حمل و نقل مسافربری بازدید و تجهیزات ایمنی را کنترل می‌کنند تا مسافران با خاطر آسوده سفر کنند.