شناسهٔ خبر: 97058 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه خبر داد؛

آغاز عملیات اتصال روستای شرکان به جاده نوسود - نودشه

کرمانشاه - پاوه شرکانه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه از آغاز عملیات اتصال راه روستای شرکان به جاده نوسود نودشه خبر داد و گفت: با احداث این را روستای جدید موجب خروج این روستا از حالت بن ست و رونق اقتصادی روستای شرکانه می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، ابراهیم شهریاری رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پاوه گفت: با توجه به ثبت جهانی اورامانات و وجود روستای تاریخی در این منطقه عملیات احداث راه روستای جدید روستای شرکان آعاز شده و بزودی این راه روستای به جاده نوسود - نودشه متصل می شود.

وی گفت: روستای شرکان از سمت جاده نودشه دارای رله روستای آسفالته به طول ۵ کیلومتر بوده و جاده قدیمی روستا از سمت نوسود به طول ۱۰ کیلومتر قبلا احداث شده است که حدود پنج کیلومتر تا روستای نروی آسفالت است و ۵ کیلومتر باقیمانده بصورت خاکی می باشد.

شهریاری گفت: طول این راه احداثی ۷۰۰ متر است و به یک دستگاه پل باکسی با دهانه ۴ متر و عرض ۸ متر نیاز دارد و حجم عملیات خاکبرداری حدود ۱۵ هزار متر مکعب است و در حال حاضر ۱ دستگاه بلدوزر، بیل مکانیکی پیکور دار، لود، ۴ دستگاه کامیون و ۸نفر از نیروهای این شهرستان درگیر و این عملیات هستند و این عملیات بصورت امانی انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه افزود: با اتصال این جاده ها به یکدیگر موجبات خروج روستای شرکانه از بن بست فراهم می شود

وی در پایان ضمن تشکر از مساعدت و همراهی مهندس کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از پیگری های لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری کرد.