شناسهٔ خبر: 97093 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد:

۳۲ مورد اجرای احکام قضایی به ارزش ۳۱۰۰ میلیارد تومان در پنج ماهه نخست امسال در تهران

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۳۲ مورد احکام قضایی به منظور رفع تصرف اراضی ملی و صیانت از انفال طی پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اجرای ۳۲ مورد احکام قضایی به منظور رفع تصرف اراضی ملی و صیانت از انفال طی پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه بیشترین تعداد اجرای احکام به‌دلیل ارزش افزوده بالای زمین در شهرستان دماوند با تعداد ۱۹ مورد بوده است، افزود: در پردیس یک مورد، تهران ۶ مورد، شمیرانات یک مورد، فیروزکوه ۳ مورد و ملارد ۲ مورد اجرای احکام قضایی طی ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی ۳۲ مورد اجرای احکام در شهر‌های ذکر شده بالغ بر ۳هزار و۱۰۰ میلیارد تومان توسط کارشناسان برآورد شده است که قابل توجه است.

محبت خواه در پایان با اشاره به شعار (دولت قوی – ایران قوی) در راستای فساد ستیزی و ضمن تشکر از تعامل و همکاری دستگاه قضایی یادآور شد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند برخورد قانونی خواهیم کرد و برا‌ی تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.